Mert hiszek Podcast – bevezető gondolatok

14Íme, most kész vagyok harmadszor is elmenni hozzátok, és nem leszek terhetekre, mert nem azt keresem, ami a tietek, hanem titeket magatokat kereslek. (Pál második levele a korinthusiakhoz 12. fejezet)

Arra szántam magam, hogy podcast formájában is keresésetekre induljak. Azokat keresem akik elvesztek és haza akarnak találni és azokat is akik erről nagyon nem is tudnak. Már egy ideje közzé teszem a bloggeren és a facebookon az írásaimat, melyeket több kevesebb sikerrel olvas is a közönség. Ezért nagyon hálás vagyok. Azt gondolom azonban, hogy sokaknak sem ideje, sem kedve nincs alkalomadtán hosszabb rövidebb bejegyzéseket olvasgatni. Talán a házi munka, talán a sport ami leköti az embereket, ami a fárasztó munka után igazán kimerít vagy épp felüdít választástól függően. Ilyenkor már csak a zenés rádió vagy reggelente egy Balázsék ami belefér. Sokan mp3 válogatásukat vagy hangoskönyveket dugaszolnak a fülükbe. Ezekkel a kihívókkal próbálok meg egy síkra szállni, bízva abban, hogy nekem is lehet helyem a palettán. Nem őket akarom legyőzni, hogyan is tehetném? De talán a farvizükön elevezhetek, vagy éppen a vízre lépve beszélhetek egy kicsit a hitemről, ami szerintem nem magánügy. Manapság az emberek mindent kitesznek magukról a facebookra, Tik-tok-ra ide meg oda, sok olyat is amit pedig nem kéne. Én a számomra legértékesebbet szeretném megosztani ebben a formában is veletek, mégpedig a Jézusba vetett hitemet.

Bevezető gondolataimat hallottátok, Mert hiszek



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Látogatás a "Mágusiskolában"

Nem értik a kegyelmet

A szorongók evangéliuma