Mert hiszek Podcast - Egy jeles nap

 Kedves hallgatók Farkas Csaba vagyok és ez itt a Mert hiszek Podcast. Ma, vasárnap délután késztetést éreztem arra, hogy kutatni kezdjek a forrásaim között, mi lehet vajon az amit Isten rajtam keresztül a magam szerény eszközeivel, amatőr blogomon megjelentetni akar a számotokra. Tudjátok van amikor az ember azt érzi, hogy szólnia kell, bár még azt sem tudja, hogy mi lesz majd a téma ami a felszínre kerül. Nehéz lenne azt mondani, hogy nem a Szentlélek az aki ilyenkor cselekedetre késztet. Ézsaiás így mutatja be Őt:

2Az ÚR lelke nyugszik rajta, a bölcsesség és értelem lelke, a tanács és erő lelke, az ÚR ismeretének és félelmének lelke.(Ézsaiás próféta könyve 11. fejezet)



Ez az a Lélek amit mindannyian megkapunk, ha hívő emberré válunk. Nem kell hozzá feketeöves kereszténnyé válni, csak ennyi a feltétel:

38Péter így válaszolt: Térjetek meg, és keresztelkedjetek meg mindnyájan Jézus Krisztus nevében bűneitek bocsánatára, és megkapjátok a Szentlélek ajándékát.(Az apostolok cselekedetei 2. fejezet)

Tehát ma, amikor keresni kezdtem azt, hogy mit is akar tőlem Isten, a következőre bukkantam:


Utoljára csütörtökön olvastam a napi igét, pénteken a kislányom születésnapját ünnepeltük, aznap délelőtt pedig szóbeli vizsgám volt, csaknem két év előzmény után egy újabb szakképesítést szereztem. Talán nem ostobaság kijelenteni, hogy a napi igei tanítás első mondata és az között, hogy aznap az én gyermekem születésnapja volt van összefüggés, van jel, ami feladatra ösztönöz. Mindent amit Istentől kapunk arra kell felhasználnunk, hogy áldássá legyünk mások számára. Március negyedikén kaptuk a feleségemmel a lányunkat és az ő nevelésével is Isten céljait kell teljesítenünk a földön. A kézbe vett bizonyítványommal is Isten céljait kell teljesítenem itt a földön.

Bármilyen ajándékot is kaptál ma élj vele úgy, hogy jusson eszedbe Isten célja miközben a magadét is megvalósítod.: Légy áldássá mások számára.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Látogatás a "Mágusiskolában"

Nem értik a kegyelmet

A szorongók evangéliuma